سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ریاضیات دنیایی بدون ریا
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 23
  • کل بازدیدها: 155495


کد ساعت فلش




fereydoun_asrae_-_Ye_Vaghtaei_-_(IroMusic).mp3">
WeblogSkin



یکشنبه 88 اسفند 16 :: 8:48 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت
وزارت فرهنگ پرو درخواستی به مسئولان کتاب رکوردهای جهانی گینس ارسال کرده تا نام کتابی را به عنوان بزرگترین کتاب جهان ثبت کنند.


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :
یکشنبه 88 اسفند 16 :: 8:46 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت
یک مورچه در پی جمع کردن دانه های جو از راهی می گذشت و نزدیک کندوی عسل رسید. از بوی عسل دهانش آب افتاد ولی کندو بر بالای سنگی قرار داشت و هر چه سعی کرد از دیواره سنگی بالا رود و به کندو برسد نشد. دست و پایش لیز می خورد و می افتاد

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :
«شصت دلار» رقمی نیست که در زندگی کسی آنقدرها تاثیر داشته باشد، اما ظاهرا برای شرکت اینترنتی «یاهو»ی آمریکایی، اینطور نیست، چرا که در ازای فقط 60 دلار کل اطلاعات شخصی شما را در اختیار دولت آمریکا قرار می دهد! .




ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 88 اسفند 16 :: 8:36 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت
استفان هاوکینگ قصد دارد در اعتراض به کاهش بودجه های دانشگاهها دولت انگلستان دانشگاه کمبریج را ترک کند

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :
یکشنبه 88 اسفند 16 :: 3:7 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت

فناوری جدید مایکروسافت می تواند دست کاربران را به صفحه هایی هوشمند و لمسی تبدیل کند که با استفاده از آن بتوان فعالیتهای مختلفی از جمله فعال ساختن سیستم پخش موسیقی را انجام داد.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 88 اسفند 16 :: 3:1 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت
دانشمندان دریافتند حدود 3.5 بیلیون سال پیش میدان مغناطیسی زمین تنها نیمی از قدرت کنونی اش را داشته و این ضعف در کنار بادهای قدرتمندی از ذرات پر انرژی از سوی خورشید جوان آب را از اتمسفر زمین تازه متولد شده ربوده است.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 88 اسفند 16 :: 3:0 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت

فناوری موبایلهای آینده را بشناسید فناوری ارتباط از طریق سکوت که توسط محققان موسسه تکنولوژی کارلسروهه ارائه شده است از فناوری هایی است که در نمایشگاه سبیت 2010 بسیار خبرساز شده است.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دکتر شروین تقوی ، پژوهشگر و متخصص فیزیک اتمی در آژانس فضایی موفق به ابداع نوع جدیدی ازساعت های اتمی با ویژگی های خاص شده که در صورت موفقیت آزمایش ها و تست های نهایی در حال انجام بر روی آن می تواند برخی از اساسی ترین فرضیه های علم فیزیک را به طورجدی به چالش کشیده و تحولی را در عرصه فیزیک اتمی رقم بزند

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 88 اسفند 16 :: 2:58 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت

 دانشمندان فرمولی ریاضی را برای یافتن همسر ایده آل کشف کرده اند که بر اساس آن زن باید 5 سال کوچکتر از مرد باشد. همچنین باید از زمینه فرهنگی مشابهی با مرد برخوردار بوده و باهوشتر از وی باشد.

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 88 اسفند 16 :: 2:57 عصر ::  نویسنده : فقط سکوت

در تازه ترین نوآوری پزشکی ، پژوهشگران موفق شده اند با تزریق ژن های سالم به جای ژن های معیوب ، نوعی نابینایی مادرزادی را درمان کنند. با تعمیم این روش می توان به درمان کلیه بیماریهای نابینایی امیدوار بود

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

<   1   2   3   4   5   >>   >