سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ریاضیات دنیایی بدون ریا
درباره وبلاگ


پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 39
  • کل بازدیدها: 156127


کد ساعت فلش




fereydoun_asrae_-_Ye_Vaghtaei_-_(IroMusic).mp3">
WeblogSkin



سه شنبه 91 مرداد 24 :: 8:3 صبح ::  نویسنده : فقط سکوت

اگرچه طی نسل‌های متوالی همه با ارزش صبر آشنا شده‌اند، اما اکنون بنا به ادعای یک کتاب، فناوری مدرن باعث شده تا هنر صبر کردن را از دست بدهیم.پروفسور فرانک پارتونی، نویسنده کتاب «در زمینه انتظار: هنر سودمند مسامحه» اظهار کرده که هجوم فناوری باعث راهنمایی انسان به تصمیم‌گیریهای سریع و پیروی از غرایز حیوانی کوتاه مدت شده است.

 

 

اما به گفته پارتونی بهتر است که صبورانه‌تر عمل کرده و برای تفکر مجدد در مورد انجام کارها زمان گذاشت.

 

پارتونی که یک کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه سان‌دیگو بوده، در کتاب خود نوشته است کودکانی که واکنش خود را با تاخیر انجام می‌دهند، شادتر و موفق‌تر بوده و از قابلیت بهتری در ساخت مهارتهای اجتماعی، احساس یکدلی و حل اختلافات برخوردارند.

 

وی در گفت‌وگو با سایت دیلی‌میل اظهار کرد: صبر نکردن منجر به تصمیمات غلط و تمرکز کمتر می‌شود. توانایی ما برای تفکر در مورد آینده چیزی است که ما را از حیوانات جدا کرده، اما فناوری باعث عملکرد و تصمیم‌گیری‌های سریع در انسانها شده است.

 

پارتونی افزود: ما باید مانند انسانها و نه حیوانات به نفع منافع دراز مدت خود و نه فقط برای دستاوردهای کوتاه مدت واکنش نشان بدهیم.

 

 

به گفته وی، صبر به معنی تغییر یا از بین رفتن مشکلات بوده و می‌تواند در مراحل مختلف زندگی مانند دوستیابی یا ورزش کمک کند.




موضوع مطلب :